الوالد شفیق

در این بحر ظلمانی، دستم بگیر ای همچو پدری دلسوز.
  • الوالد شفیق

    در این بحر ظلمانی، دستم بگیر ای همچو پدری دلسوز.

مشخصات بلاگ

در این خانه، مختصری از کتابهایی که میخوانم ثبت میکنم، همچنین دغدغه هایم را بیان میکنم.
باشد که مورد رضایت امام عصر عج قرار گیرد.
یا علی

بایگانی
جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۴ ق.ظ

ای پدر شفیق، کجا توانمت یافت؟

🔴أیْنَ مُحْیِی مَعَالِمِ الدِّینِ وَ أَهْلِهِ ؟

 کجاست آنکه دین و ایمان و اهل ایمان را زنده گرداند؟ 


🔴أیْنَ وَجْهُ اللَّهِ الَّذِی إِلَیْهِ یَتَوَجَّهُ الْأَوْلِیَاءُ؟ 

کجاست آن وجه اللهى که دوستان خدا به سوى او روى آورند؟


🔴أیْنَ السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَیْنَ الْأَرْضِ وَ السَّمَاءِ؟

 کجاست سبب پیوند بین زمین و آسمان؟


🔴أیْنَ ابْنُ النَّبِیِّ الْمُصْطَفَى وَ ابْنُ عَلِیٍّ الْمُرْتَضَى وَ ابْنُ خَدِیجَةَ الْغَرَّاءِ وَ ابْنُ فَاطِمَةَ الْکُبْرَى؟‏

 کجاست فرزند پیغمبر محمد مصطفى (ص) و فرزند على مرتضى و فرزند خدیجه بلند مقام و فرزند فاطمه زهرا بزرگترین زنان عالم؟


🔴عزِیزٌ عَلَیَّ أَنْ أَرَى الْخَلْقَ وَ لاَ تُرَى وَ لاَ أَسْمَعَ لَکَ حَسِیساً وَ لاَ نَجْوَى.‏

 بسیار سخت است بر من که خلق را همه ببینم و تو را نبینم و هیچ از تو صدایى حتى آهسته هم به گوش من نرسد. 


🔴عزِیزٌ عَلَیَّ أَنْ تُحِیطَ بِکَ دُونِیَ الْبَلْوَى وَ لاَ یَنَالَکَ مِنِّی ضَجِیجٌ وَ لاَ شَکْوَى.‏

 بسیار سخت است بر من با فراق تو  رنج و بلا مرا احاطه کند و ناله زار من به حضرتت نرسد و به تو نتوانم شکوه کنم.


🔴 بنَفْسِی أَنْتَ مِنْ مُغَیَّبٍ لَمْ یَخْلُ مِنَّا. 

به جانم قسم که تو آن حقیقت پنهانى که دور از ما نیستى.


🔴 بنَفْسِی أَنْتَ مِنْ نَازِحٍ مَا نَزَحَ عَنَّا.

 به جانم قسم که تو آن شخص جدا از مایى که ابدا جدا نیستى.


@pedareomat

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۹
بی قرار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">